چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

همایش یاوران حجاج استان خراسان جنوبی برگزار شد.

  • 29 خرداد 1398
  • 17:16
  • حج تمتع
  • 50 دیدگاه
  • 544 بازدید
  • Article Rating
همایش یاوران حجاج استان خراسان جنوبی برگزار شد.

همایش یاوران حجاج خراسان جنوبی با حضور مدیر حج و زیارت استان، نماینده دفتربعثه مقام معظم رهبری دراستان، مدیران و عوامل و زائرین کاروانهای حج98 روز 29خردادماه98 در سالن همایش سازمان تبلیغات استان خراسان جنوبی برگزار شد.

جناب آقای نوفرستی مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی گفت: حضور ياوران حجّاج در بين زائران كاروان باعث افزايش سطح ارتباط و هماهنگي و همچنين دريافت و انتقال پيام ها و نظرات زائران به مسئولين كاروان خواهد شد. وي در ادامه، تقويت روحيه همدلي، همياري، همكاري و تقويت نظم و انضباط در امور اجرايي و انجام اعمال و مناسك حج، زيارات، جلسات و برنامه هاي دسته جمعي را از ديگر اهداف انتخاب ياوران حجّاج برشمرد.

مدیرحج و زیارت استان در خصوص خرید سوغات برای خانواده خود به زائرین گفتند: زائرین عزیز تمام خرید خود را قبل از سفر در ایران انجام دهند تا در آن مکان مقدس و معنوی دغدغه خرید اقلام و سوغاتی برای اقوام و خویشان خود را نداشته باشند.

در ادامه حجه الاسلام اوحدی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام  معظم رهبری در خراسان جنوبی در مورد آثار و برکات تعاون و همکاری و وظایف گروه یاوران حجاج و همچنین برنامه ها و مسئولیت های این گروه و کمک به زائرین ناتوان کاروان مطالبی را بیان نمودند...

سپس آموزش مباحث اولیه و ضروری امداد و نجات و نحوه برخورد در مراحل اولیه حادثه به یاوران حجاج توسط مربی امدادگر اعزامی از هلال احمر استان بیان شد.

در پایان به پرسش های زائرین نیز توسط مسئولین حج و زیارت پاسخ لازم داده شد.

برچسب ها : حج، حج تمتع، حج98