جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

برگزاری همایش عمره با حضور استاندار محترم خراسان جنوبی

برگزاری همایش عمره با حضور استاندار محترم خراسان جنوبی

همایش زائرین عمره استان خراسان جنوبی با شرکت بیش از1500نفر از زائرین و با حضور استاندار محترم و مسئولین دستگاه های اداری در محل سالن فرهنگی ورزشی مخابرات برگزار شد.

مدیرحج وزیارت خراسان جنوبی در ابتدای این همایش با اشاره به  انجام اولین پرواز عمره از فرودگاه بین المللی بیرجند به مقصد مدینه منوره در تاریخ 92/10/09گفت: بدین ترتیب هر 5روز یک پرواز شامل دو کاروان مجموعا به تعداد 240نفر از فرودگاه بین المللی بیرجند به سرزمین وحی مشرف خواهند شد. وی با اشاره به اینکه هرسال حدود 900هزار زائر  از کشور به عمره و حج مشرف می شوند تاکید کرد:متاسفانه این تعداد حدود 810میلیارد تومان ارز از کشور خارج و به خرید کالاهای چینی اختصاص می دهند که توجه زائرین عزیز به مشکلات ناشی از این اقدام ضروری به نظر می رسد.

ابوالفضل نوفرستی با دعوت از زائرین به رعایت اصول  و آداب اسلامی در سفرهای زیارتی به خصوص عمره مفرده تصریح کرد: اگربه بد اخلاقی هایی در این سفر ها برخورد کردیم، مامور به صبر هستیم. لذا بر اثر ندانم کاری، آنگونه نشود که بزرگان و ائمه مادر آنجا آزرده خاطر گردند.

گفتنی است در ادامه این مراسم فرمانده محترم پلیس فرودگاه بیرجند موارد لازم را به زائرین متذکر شد و پس از آن مناسک عمره به صورت نمادین توسط حجت الاسلام والمسلمین اوحدی نماینده محترم بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت استان اجرا گردید.

عکسهای مرتبط