پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

  • 29 مهر 1398
  • 00:32
  • حج تمتع
  • 566 دیدگاه
  • 4888 بازدید
  • Article Rating
فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع
مدیرحج و زیارت استان با صدور فراخوان عمومی از تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت کرد تا نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان خراسان جنوبی اعلام کرد: پیرو فراخوان های قبلی این سازمان، از کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی reserve.haj.ir ، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.


ابوالفضل نوفرستی گفت: هدف از این فراخوان آن است که ودیعه‌گذاران حج تمتع ، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی نمایند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج ، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی و ... امکان‌پذیر گردد. 


وی در ادامه گفت: بر اساس این اطلاعیه ، ودیعه‌گذاران حج تمتع می توانند شخصا به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام نموده و یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت با پرداخت مبلغ پنجاه هزار ریال (پنج هزار تومان) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود، اقدام نمایند.


ابوالفضل نوفرستی مدیرحج و زیارت استان گفت: این فراخوان به معنی اعلام اولویت های حج سال آینده نبوده و اولویت های تشرف به حج سال 1399 به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد. 

عکسهای مرتبط