جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

«جلسه مشترک مدیرحج وزیارت استان با هیئت مدیره شرکت مرکزی استان برگزارشد. »

«جلسه مشترک مدیرحج وزیارت استان با هیئت مدیره شرکت مرکزی استان برگزارشد. »

جلسه مشترک مدیرحج وزیارت استان با هیئت مدیره شرکت مرکزی استان روز پنجشنبه 98/01/29 در دفتر مدیر حج وزیارت استان برگزار شد.

در این جلسه مدیر حج وزیارت استان از فعالیت خوب این شرکت در زمینه اعزام زائرین به عتبات در طول سال و اخذ ویزا توسط کنسولگری موقت عراق در بیرجند در سال 97 تشکر کرد و خواستار ادامه این روند در سال 98 بود.

ابوالفضل نوفرستی مدیر حج وزیارت استان گفت: الحمدلله در سال 97 کمترین شکایت از زائرین عتبات استان خراسان جنوبی بوده که با برداشته شده هزینه ویزای عراق انشاا... آرزومندان به زیارت ارباب اباعبدا... بتوانند با هزینه کمتری به این سفر راهی شوند.

وی گفت: همکاران ما در دفاتر زیارتی باید تلاش نمایند با شرایط مساعدی همچون اعطای تسهیلات به زائرین، سهولت ایجاد نمایند تا علاقمندان به این سفر با هیچ دغدغه ای ثبت نام نمایند و عازم این سفر مقدس شوند.

مدیر حج وزیارت استان گفت: باتوجه به برداشته شدن هزینه ویزای عراق، فعالیت زائربران غیرمجاز در استان افزایش پیدا کرده است، پس کلیه دفاتر زیارتی استان باید توجه نمایند که از کلیه فضای موجود تبلیغاتی چه به صورت محیطی یعنی تریبون های مساجد شهرها و روستاهاو نمازجمعه ها و چه به صورت مجازی عاشقان زیارت آقا اباعبدا... را از این مخاطرات این سفر آگاه نمایند و کلیه مشکلات بوجود آمده برای زائرین اعزام شده با این دسته از زائربران غیرمجاز به سمع و نظر زائرین که اطلاعات و آگاهی کافی ندارند برسانند.

 

 

عکسهای مرتبط