جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع 98 از فردا ساعت 10صبح

آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع 98  از فردا ساعت 10صبح

ثبت نام دارندگان اسناد حج تمتع تا پايان بهمن ماه ١٣٨٥ در کاروان های استان، از روز جمعه دهم اسفند ماه آغاز مي شود.

ابوالفضل نوفرستی مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی گفت: واجدین شرایط میبایست فردا جمعه 10اسفندماه97 ساعت10صبح برای ثبت‌نام اولیه به سامانه: https://reserve.haj.ir/ یا https://tamatoreserve.haj.ir/ یا بصورت حضوری به دفاتر زیارتی مراجعه و یکی از کاروان های شهرستان محل سکونت خود را بصورت دلخواه انتخاب، و حداکثر پس از 72 ساعت به همراه مدارک لازم شامل: اصل قبض ودیعه‌گذاری اولیه، اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن و اصل و کپی کارت ملی یا شماره تایید شده آن، به مدیرکاروان مربوطه مراجعه نمایند.

وی افزود: در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان ها تا تاریخ 15/12/97 از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری از تاریخ 01/12/1385 تا تاریخ 15/12/1385که قبلاً در سامانه: http://reserve.haj.ir با تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خود کد رهگیری دریافت نموده‌اند جهت ثبت نام در کاروان دعوت بعمل خواهد آمد و تشرف دارندگان اولویت های حج تا پایان اسفندماه85 منوط به وجود ظرفیت خالی در کاروانها می باشد.

مدیرحج وزیارت خراسان جنوبی هزینه کاروانها را از مبلغ 22میلیون و 500 هزار تومان تا 25میلیون و 800 هزار تومان بنابر درجه کاروان متغیر اعلام و افزود: مبلغ قسط اول هزینه سفر 15 میلیون تومان بعلاوه اصل مبلغ ودیعه وسودهای متعلقه می باشد و مابقی هزینه سفر در قسط دوم و بعد از انجام معاینات پزشکی دریافت خواهد شد.

 ابوالفضل نوفرستی در ادامه گفت: با توجه به این‌که مطابق قوانین کشور عربستان سعودی جهت تشرف به حج تمتع از گذرنامه بین المللی انفرادی استفاده خواهد شد، از این‌ رو لازم است متقاضیان واجد شرایط در صورت نداشتن گذرنامه بین‌المللی از هم ‌اکنون نسبت به اخذ گذرنامه اقدام نمایند. ضمناً متقاضیانی که دارای گذرنامه با تاریخ اعتبار کمتر 10/11/1398 می‌باشند نیز باید نسبت به تمدید و یا تعویض گذرنامه خود اقدام نمایند.

 

                                                                       روابط عمومی مدیریت حج و زيارت خراسان جنوبی

برچسب ها : حج تمتع

عکسهای مرتبط