شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

دیدار مدیر کل بنیادشهید و امورایثارگران خراسان جنوبی با مدیر حج و زیارت استان

دیدار مدیر کل بنیادشهید و امورایثارگران خراسان جنوبی با مدیر حج و زیارت استان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان جنوبی، حجه الاسلام و المسلمین عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان جنوبی در دفتر مدیرحج وزیارت خراسان جنوبی  حضور یافت و با ابوالفضل نوفرستی مدیرحج وزیارت خراسان جنوبی  دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار گزارشی از روند آخرین فعالیت های خانواده های شهدا و ایثارگران ارائه گردید و در خصوص موارد مربوطه در این حوزه گفتگو و تبادل نظر شد.

نوفرستی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تبریک انتصاب حجه الاسلام عزیزی بعنوان مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، به ارائه گزارشی از فعالیتها و خدمات انجام شده در حوزه های مختلف خانواده شهداء پرداخت .

وی در ادامه گفت: عزت و اقتدار امروز کشور ما مدیون حماسه آفرینی ها و جان فشانی های شهدا و ایثارگرانی است که با نثار خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
در ادامه این دیدار عزیزی ضمن یاد و خاطره شهداء عظیم الشأن انقلاب اسلامی و شهدای مظلوم منا گفت : ما با تمام توان و قدرت در خدمتخانواده شهدا و ایثارگر هستیم و مطمئنا در این کار کوتاهی در حق این عزیزان پیش نخواهد آمد ، و می دانیم که وضعیت و مشکلات ایثارگران به چه صورت است و اگر ما تلاش و پیگیری لازمه را داشته باشیم می توانیم با انتقال بعضی از این مشکلات رفع شود و انتظار می رود که نمایندگان و رابطین ایثارگران در ادارات با توان بالا فعالیت داشته باشند.
در این دیدار مقرر شد دو دستگاه اجرایی مانند گذشته تعاملات سازنده ای در خصوص مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان و ایجاد سهولت اعزام برای خانواده های این عزیزان برقرار شده و از هرگونه تلاش و خدمت بی منت به این خانواده فرو گذار نباشند.

عکسهای مرتبط