پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

تشکر بعثه مقام معظم رهبری و حج وزیارت استان از حضور پرشکوه مردم و مسئولین در مراسم تشییع ابدان مطهر حجاج جانباخته در فاجعه منا

تشکر بعثه مقام معظم رهبری و حج وزیارت استان از حضور پرشکوه مردم و مسئولین در مراسم تشییع ابدان مطهر حجاج جانباخته در فاجعه منا
فاجعه غمبار منی و عروج هموطنان عزیزمان در حال احرام همه ملت شریف ایران را داغدار نمود. روز دوشنبه حضور یکپارچه مردم ولایتمدار استان مان در مراسم تشییع ابدان مطهر 4 تن از حجاج عزیزمان، شکوهی آفرید که بیان آن در قالب کلمات و جملات نمی آید. جا دارد به عنوان خدمتگزار حجاج استان از حضور یکپارچه همه مردم شریف، روحانیت معزز، مسئولین و پرسنل سازمانها ، ادارات، ارگانها، خبرنگاران رسانه ها، نیروهای نظامی و انتظامی، بازاریان و اصناف، فرهنگیان و دانشگاهیان و سایر اقشار عزیز تشکر و قدردانی نماییم و برخود لازم می دانیم از تمامی عزیزانی که در انتقال پیکر جانباختگان و تمهید مقدمات تشییع و به خاکسپاری آنان همکاری نموده اند خاصه استاندار عزیز که زمینه انتقال پیکر عزیزان را با پرواز اختصاصی به استان فراهم نمودند و همچنین اداره کل مدیریت بحران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مجموعه استانداری و دستگاههای مرتبط، کارگزاران حج وزیارت و عزیزان هیئت محترم ابوالفضلی (ع) تشکر نماییم.
ضمن عرض تسلیت مجدد خدمت خانواده های جانباختگان و تشکر از همراهی و همدلی آنان در برگزاری این مراسم، برای شفای عزیز مجروحمان حاج نعمت ا... جهان بین دعا می کنیم. امیدواریم همه ما رهنمودهای مقام عظمای ولایت را در این فاجعه عظیم سرلوحه و تسلی بخش خودمان قرار دهیم.
شایان ذکر است خادمان شما در سرزمین وحی که خود که خود داغدار این فاجعه اند و نهایت تلاش خود را در زمینه خدمت به زائرین و انجام امور مجروحین و مفقودین معمول داشتند، مراسم متعددی را در مکه مکرمه به یاد آن مرحومان برگزار نمودند.

مجتبی اوحدی ابوالفضل نوفرستی
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت استان مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی