جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

دیدار عوامل ثابت هتل دارالهادی مکه مکرمه با مدیر حج و زیارت استان

دیدار عوامل ثابت هتل دارالهادی مکه مکرمه با مدیر حج و زیارت استان
مدیر و عوامل ثابت هتل دارالهادی با ابوالفضل نوفرستی مدیرحج و زیارت استان چهارشنبه مورخ 93/12/06 دیدار نمودند.

در این مراسم محمد فوداجی ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت حج و زیارت خراسان جنوبی و همکاران ایشان برای موفقیت گروه اعزامی طلب دعای خیر نمود.

مدیرثابت دوره چهارم هتل دارالهادی فوداجی با بیان این مطلب به عوامل خود گفت: شما سفیران این کشورید، موقع حضور در عملیات هتل داری با حضور به موقع ، سعه صدر بیشتر و اخلاق نیکوتر با زائرین ، نکات مهم را بیان نمود.

در ادامه ابوالفضل نوفرستی مدیرحج و زیارت استان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد کارگزاران استان گفت: حسن خلق و ادب عوامل این استان در کشور زبانزد عام و خاص بوده است، مدیرحج و زیارت استان بیان کرد عواملی که از این استان اعزام می شوند باید نسبت به قوانین کشور عربستان و شرح وظایفشان آمادگی کافی و وافی را داشته باشند.

وی افزود: هماهنگی کامل عوامل با بعثه مقام معظم رهبری و ستاد مکه مکرمه از انتظارات ماست و باید همگان سعی کنیم خدمت بی منت را سرلوحه عملکرد خود قرار دهیم و همیشه بدنبال کسب رضای خداوند متعال باشیم.

مدیرحج و زیارت استان به این گروه از عوامل گفت: خدمت بی منت به زائرین اجری کثیر را برای کارگزاران خدمت رسان به زائرین در پی خواهد داشت و توفیقات بعدی منوط به عملکرد صحیح و درست عوامل ثابت می باشد.

وی توکل و توسل کسب رضایت الهی و شأنی جز شأن نوکری برای زائرین برای خود قائل نبودن را از عوامل پیشرفت و توفیق در کارها دانست و اظهار امیدواری کرد که عوامل هتل دارهادی بتوانند با کست رضایت زائرین رضایت ستاد و بعثه را و در نهایت رضایت الهی را کسب نمایند.

عکسهای مرتبط