ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

فراخوان مدیریت حج وزیارت خراسان جنوبی از دارندگان فیش عمره جهت تشکیل گروه های پروازی

فراخوان مدیریت حج وزیارت خراسان جنوبی از دارندگان فیش عمره جهت تشکیل گروه های پروازی

مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی از کلیه دارندگان قبوض و کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره بانک‌ های ملی و ملت مربوط به ثبت‌نام عمومی سال‌های 1387 و 1390 و نیز قبوض قدیمی بانک ملی که قبلاً اقدام به تبدیل قبوض به کارت‌ ثبت‌نامی جدید نموده‌اند؛ دعوت نمود از تاریخ 1393/08/14 به مدت ده روز به پایگاه اینترنتی http://fakher.haj.ir مراجعه و چنان‌چه تمایل دارند در دوره عمره آتی مشرف گردند، نسبت به انجام ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان در قالب یک گروه اقدام نمایند.

ابوالفضل نوفرستی افزود: این اقدام به هیچ عنوان به منزله تعهد سازمان حج و زیارت برای اعزام ایشان نبوده و اعزام افراد صرفاً منوط به فراخوان اولویت آنان خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر و در مرحله اول اعزام به عمره ، کلیه دارندگان کارت‌های ثبت‌نامی دارای اولویت یک تا سیصد و پنجاه و نیز قبوض قدیمی بانک‌ملی که تبدیل شده به کارت‌ ثبت‌نامی جدید شده اولویت‌های اصلی فراخوان بوده و درصورت عدم تکمیل ظرفیت گروه‌های اعزامی، از اولویت‌های بعدی دعوت بعمل خواهد آمد.

ابوالفضل نوفرستی تأکید کرد: ثبت‌نام درگروه‌های پروازی منوط به تشکیل گروه درسامانه فوق‌الذکر می‌باشد. و همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه راهنمای ثبت تقاضای تشرف و نحوه تشکیل گروه را دریافت نمایند.

تاریخ ثبت‌نام قطعی در کاروان‌های عمره آتی متعاقباً اعلام خواهد گردید.

 

راهنمای استفاده از سامانه ثبت نام مقدماتی حج عمره بانام   http://fakher.haj.ir

 
 

                                                            روابط عمومی حج وزیارت خراسان جنوبی