دوشنبه 03 آذر 1404
EN

خبرگزاري

رئیس سازمان حج و زیارت : ارائه خدمات فاخر و مناسب حق زائران ایرانی است.

  • 23 آبان 1404
  • 21:30
  • 0 دیدگاه
  • 42 بازدید
  • Article Rating
رئیس سازمان حج و زیارت : ارائه خدمات فاخر و مناسب حق زائران ایرانی است.

رئیس سازمان حج وزیارت  با تاکید بر اینکه مطالبه گری حق زائران می باشد گفت: خدمت رسانی مطلوب و شایسته از سوی دست اندرکاران حج وزیارت موجب استمرار اعتماد زائران می شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان در جلسه ستاد عملیات عمره در مدینه اظهار کرد: باید قدردان توفیق خدمت به زائران مدینه منوره و مسجدالحرام باشیم و این را یک نعمت الهی بدانیم.

وی افزود: حق زائران این است که از ما در خصوص خدمات مطالبه نمایند.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اجرای دقیق تکالیف اجرایی باعث بهره‌مندی بیشتر زائران از فضای معنوی مدینه و مکه خواهد شد.

رشیدیان با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه‌های رجب، شعبان و رمضان گفت: با توجه به افزایش اعزام ها باید آمادگی لازم در ستادهای مدینه و مکه به جهت ارایه خدمات شایسته ، فراهم آید .

وی با بیان اینکه خدمات رسانی مناسب موجب استمرار اعتماد زائران خواهد شد گفت : تمامی عوامل و دست اندرکاران باید در خدمت رسانی و برنامه‌ریزی ها به روز باشند و تمامی تلاش خود را برای ارایه خدمات فاخر و مناسب با زایران انجام دهند.

رشیدیان همچنین بر پیگیری انجام زیارت روضه زائران عمره تاکید کرد و گفت: لازم است برخی از فرآیندهای اجرایی عمره برای خدمت رسانی شایسته تر به زائران اصلاح شود.

مدیران ثابت هتل ها و عوامل ستادی گزارش مختصری از اقدامات انجام شده را به رئیس سازمان حج وزیارت ارائه کردند.

در مدینه منوره  یازده هتل وظیفه خدمت رسانی به زائران را برعهده دارد.