جمعه 23 آبان 1404
EN

خبرگزاري

تاکید رئیس سازمان حج وزیارت بر هوشمند سازی در حوزه خدمات اجرایی به حجاج و زایران

  • 12 آبان 1404
  • 07:41
  • 0 دیدگاه
  • 28 بازدید
  • Article Rating
تاکید رئیس سازمان حج وزیارت بر هوشمند سازی در حوزه خدمات اجرایی به حجاج و زایران

رئیس سازمان حج وزیارت بر ارتقا خدمات رسانی در حوزه های مختلف اجرایی تاکید کرد و از ضرورت توجه به هوشمندسازی در حوزه های مختلف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ علی رضا رشیدیان در جلسه شورای مدیران سازمان گفت: کار در سازمان را نه شغل بلکه افتخار برای خود بدانیم؛  خدمت مناسب و باکیفیت به حجاج و زائران ماموریت اصلی سازمان محسوب می شود .ضمن اینکه در کنار حفظ کیفیت باید به دنبال کاهش هزینه ها باشیم.

وی افزود : چشم انداز ما باید بگونه ای باشد که پیشروترین سازمان خدمات رسان به حجاج و زائران با رویکرد رضایتمندی و نواوری در فرایندها و بهره وری منابع باشیم .

رشیدیان افزود: خط مشي ما باید رضایت زائران، نواوری ،شفافیت، تقویت روحیه کار تیمی و توانمند سازی و مهارت افزایی کارکنان و کارگزاران باشد ؛ نقشه راه سازمان هم می بایست بر محورهای هوشمندسازی خدمات، ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه ها رقم زده شود.

رئیس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه طرح نوین عتبات باید مجددا بررسی شده و رفع اشکال شود گفت: شرکتهای مجری و کارگزاران باید به صورت جدی تر و فعالتر بدنبال با کیفیت تر شدن خدمات و جذب زایر تلاش کنند. ضمن اینکه توانمندسازی کارگزاران و دفاتر زیارتی باید صورت پذیرد.

رشیدیان با بیان اینکه باید در حوزه بهبود فرآیندهای گذشته تلاش کنیم گفت: در حوزه فناوری و تقویت سامانه ها و همچنین راه اندازی اپ جامع به همراه هوشمندسازی تلاش داشته باشیم .

وی افزود: تقویت ارتباطات مردمی ، ارتباط دو سویه با مخاطبان،تقویت حوزه مدیریت عملکرد و حقوقی، تقویت حوزه بین الملل و ارتباط با مجموعه های مرتبط با حج و زیارت کشورهای اسلامی ،بهره گیری از هوش مصنوعی در سامانه های مدیریتی به عنوان دستیار مدیران با رویکرد منویات مقام‌ معظم رهبری باید به طورجد مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: آسیب شناسی حج گذشته و رفع مسایل آن باید به صورت جدی مورد توجه واقع شود.

همچنین در این جلسه معاونان سازمان گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته ارایه کردند.