شنبه 05 مهر 1404
EN

خبرگزاري

در رفتار و برخورد با زائران، شأن و منزلت آنان رعایت شود و خدمات با رویکردی حرفه‌ای و در شأن میهمانان خدا ارائه گردد.

  • 25 شهریور 1404
  • 20:15
  • 0 دیدگاه
  • 46 بازدید
  • Article Rating
در رفتار و برخورد با زائران، شأن و منزلت آنان رعایت شود و خدمات با رویکردی حرفه‌ای و در شأن میهمانان خدا ارائه گردد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان جنوبی، جلسه توجیهی مدیران دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی مجری و عوامل کاروان‌های عمره مفرده مهرماه ۱۴۰۴، روز ۲۵ شهریورماه در دفتر مدیریت حج و زیارت استان برگزار شد.

این نشست برای مدیران و عوامل شهرستان بیرجند به صورت حضوری و برای سایر شهرستان‌های استان به شکل وبیناری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، حسین دستگردی مدیر حج و زیارت استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از تلاش‌های مدیران دفاتر زیارتی در امر ثبت‌نام عمره، با تأکید بر جایگاه والای زائران خانه خدا (ضیوف‌الرحمن)، خطاب به حاضران بیان داشت: «ضروری است در رفتار و برخورد با زائران، شأن و منزلت آنان به بهترین شکل رعایت شود و خدمات با رویکردی حرفه‌ای و در شأن میهمانان خدا ارائه گردد.»

وی افزود: رعایت شئونات اسلامی در دفاتر زیارتی و تکریم زائران، از مهم‌ترین وظایف دست‌اندرکاران است. همچنین مدیران و عوامل موظفند با شفافیت کامل، شرایط و محدودیت‌های کاروان‌ها را برای زائران تبیین کنند.

مدیر حج و زیارت استان در ادامه تأکید کرد: « تمامی عوامل اعزامی باید تسلط کافی به زبان عربی و مباحث فناوری اطلاعات داشته باشند و مدیران و معاونین کاروان‌ها نیز در مسیر خدمت‌رسانی، از ظرفیت و توانمندی زائران بهره بگیرند.»

در پایان، شرکت‌کنندگان جلسه دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

عکسهای مرتبط