جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

"افتتاح اولین دفتر خدمات زیارتی در شهر اسلامیه"

"افتتاح اولین دفتر خدمات زیارتی در شهر اسلامیه"

عصرروز گذشته با حضور مدیر حج وزیارت استان خراسان جنوبی وجمعی از مدیران دفاتروکارگزارن زیارتی فردوس، دفترخدمات زیارتی نورالشهدا در شهراسلامیه افتتاح شد.

مدیر حج وزیارت استان خراسان جنوبی درمراسم افتتاح این دفتر طی سخنانی اظهار داشت:راه اندازی دفاتر خدمات زیارتی درراستای تسهیل خدمت رسانی به زائرین محترم می باشد تا برای ثبت نام وتشکیل جلسات مسافت های دور را طی نکنند . وی یکی دیگر از اهداف راه اندازی دفاتر خدمات زیارتی را تشویق زائرین برای ثبت نام دردفاتری دانست که از سازمان حج وزیارت مجوز دارند چرا که بسیار مشاهده شده گروههای غیرمجازبا ثبت نام از زائرین واعزام آنها به عتبات عالیات برای زائرین مشکلات عدیده ای را بوجود می آورند بعلاوه اینکه امنیت زائرینی که با کاروانها غیر مجاز اعزام می شوند تضمین نیست ولذا سعی ما براین است که با راه اندازی دفاتر خدمات زیارتی وثبت نام اززائرین، سفرهای مطمئنی را برای آنها فراهم کنیم .

ابوالفضل نوفرستی افزود متاسفانه این روزها شاهد هستیم که تکفیرهای داعش مردم بی گناه را درعراق وسوریه آماج گلوله های آتشین قرارمی دهند. وی افزود : وشبختانه همان هایی که این فرزند نامشروع را متولد کرده اند به این نتیجه رسیده اند که باید با این گروه های تکفیری وتروریستی مقابله کنند وحتی دراین رابطه از ایران هم کمک می خواهند چرا که بیم آن دارند دود جنایات این گروه های افراطی به چشم خود آنها نیز برود ولذا به مقابله با آنها برخواسته اند .

وی گفت: آنچه عجیب و باعث تاسف است این هست که این گروههای تکفیری وتروریستی با نام اسلام  رودرروی مسلمانان قرار گرفته اند .

نوفرستی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال 64هزار زائراز کل کشور عازم حج تمتع خواهند شد که تعداد 937 نفر از این زائرین از استان خراسان جنوبی هستند. همچنین ازتعداد760هزار زائری که از ابتدای عمره سالجاری تاکنون اعزام شده اند تعداد 9هزار نفر از استان خراسان جنوبی می باشند.

                                                                                                 روابط عمومی حج و زیارت خراسان جنوبی

عکسهای مرتبط