شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

« جلسه هماهنگی همایش متمرکز زائرین حج تمتع 98 شهرستان بیرجند برگزارشد. »

  • 29 فروردین 1398
  • 13:11
  • حج تمتع
  • 65 دیدگاه
  • 420 بازدید
  • Article Rating
« جلسه هماهنگی همایش متمرکز زائرین حج تمتع 98 شهرستان بیرجند برگزارشد. »

جلسه هماهنگی همایش متمرکز زائرین حج تمتع 98 باحضور مدیر حج وزیارت استان و مدیران کاروان و مدیران مجموعه در سالن جلسات مدیریت حج وزیارت استان در روز پنجشنبه 29 فروردین 98 برگزار گردید.

ابوالفضل نوفرستی مدیر حج وزیارت استان ضمن تشکر از وضعیت ثبت نام زائرین در کاروان ها و ابراز رضایت اکثریت زائرین و سهولت در روند ثبت نام گفت: خداوند را باید شکر نمود که ما را در خدمت به ضیوف الرحمن قرار داد تا بتوان به بهترین بندگان خداوند متعال خدمت بی منت و صادقانه نمود.

وی گفت: یکی از جلسات آموزشی کاروانها برگزاری همایش متمرکز در شهرستانهای استان است که قبل از ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.

درادامه جلسه مدیران کاروان ها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در برگزاری بهتر همایش بیان نمودند و کلیه فعالیتها در همایش به هریک کاروان ها سپرده شد.

ابوالفضل نوفرستی گفت: مقرر شده در روز جمعه مورخ 98/02/06 ساعت 9 صبح در سالن مخابرات واقع در خیابان امام موسی صدر این همایش برگزار گردد و از مدیران خواست ضمن اطلاع رسانی به کلیه زائرین خود، تلاش نمایند همایش بزرگ حج 98 به بهترین نحو برگزار گردد تا عایدات خوبی برای زائرین به همراه داشته باشد.

وی افزود: برای این همایش مانند سال های گذشته انجام مناسک نمادین پیش بینی شده که هر کاروان 20 نفر از زائرین خود را با لباس احرام به همایش دعوت نمایند تا نمای جالبی از حج به نمایش گذاشته شود و این قطعاً در میزان آمادگی زائرین تاثیر بسزایی دارد.

 

 

عکسهای مرتبط