دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

دفاتر زیارتی

بیانیه کارگزاران زیارتی استان خراسان جنوبی در خصوص شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس

بیانیه کارگزاران زیارتی استان خراسان جنوبی در خصوص شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس

«بسم رب الشهداء والصدیقین»

روز جهانی قدس امسال درحالی از راه می رسد که وجدان های بیدار و آگاه مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین و بی رحمانه ترین کشتار و قتل عام مردم مسلمان و مظلوم فلسطین به دست دژخیمان صهیونیست می باشد.

روز جهانی قدس به عنوان گرامی ترین و با ارزش ترین میراث حضرت امام خمینی (ره) بهترین فرصت است تا مسلمانان جهان با ابراز نفرت از جنایات دردمنشانه صهیونیستها و حامیان این رژیم منحوس، تلاشهای مذبوحانه استکبار جهانی در جهت ایجاد اختلاف بین مسلمانان را نقش برآب کرده و این روز را به عنوان نماد اتحاد و قدرت مسلمانان به رخ جهانیان بکشند.

ما کارگزاران حج وزیارت با لبیک به ندای حق مدارانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از ولی امر مسلمین جهان ، همانند سالهای گذشته و همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و با مشت های گره کرده خود شعار « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»
سرداده  و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه دار دعوت می نماییم با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی شوند.

زمان : جمعه 3/5/93 ساعت 11 صبح

مکان : بیرجند – میدان ابن حسام به طرف مصلی المهدی (عج)


                 پایگاه مقاومت بسیج میقات مدیریت حج وزیارت خراسان جنوبی                                     شرکتهای زیارتی و کارگزاران حج وزیارت خراسان جنوبی


عکسهای مرتبط