پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاري

دیدار رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی با مدیرحج و زیارت

دیدار  رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی با مدیرحج و زیارت

در این دیدار آقای یزدانی مدیریت امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی طی سخنانی اظهار داشت: بانک ملی ایران با ارائه خدمات الکترونیکی و با توجه به گستردگی شعب بانک در سطح  استان که بالغ بر سی وهشت شعبه می باشد، آماده خدمات رسانی به زائرین می باشد.

مدیر امور شعب بانک ملی استان گفت:وظيفه اصلي کارکنان بانك ملي ايران را خدمت صادقانه به مردم و حمایت از طرح های دولت دانست و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در جهت اهداف عالیه بانک و رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

در ادامه این جلسه آقای ابولفضل نوفرستی مدیرحج و زیارت استان ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مدیریت شعب بانک ملی استان بیان داشت: بانک ملی ایران یک بانک قدیمی و بزرگترین بانک در استان بوده و ما تعامل دوستانه و سازنده ای در راستای خدمت رسانی به زائرین استان در سال های گذشته با این بانک داشته ایم و امیدواریم که درآینده نیز این تعامل ادامه یابد.

نوفرستی مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی شایان ذکر شد در سفرهای زیارتی اگر کارها برای خدا باشد محال است به مشکل بربخورد. نوفرستی عنوان داشت برکت زائر و سفرهای زیارتی است که به ما آبرو می دهد لذا هرکسی برای زائر یک قدم در راه خدا بردارد اثرش را در همین دنیا می بیند.در زمینه ایجاد وحفظ روحیه معنوی زائرین در سفرهای زیارتی سعی گردیده تکریم زائرین گرانقدر از زمان ثبت نام در دفتر زیارتی و کاروان سرلوحه کاراین مدیرت و کارگزاران قرار گرفته و در ایجاد فضایی آمیخته به امورات معنوی برای زائرین به ویژه در جلسات آموزشی سعی گردیده است. از طرفی با تزریق عوامل انسانی با ایمان ، با خلوص و کارآمد به کاروانها شامل مدیر و روحانی، اطمینان لازم را در زائرین از بابت داشتن راهنمایانی آگاه به امور و مقید ایجاد می گردد تا در زمینه امورات زیارتی سفر با بهره گیری از دانسته های مدیر و روحانی کاروان و در آرامش فیض لازم را زائرین عزیز از سفر ببرند.

عکسهای مرتبط