ویرایش صفحه
ویرایش این صفحه
ماندن در حالت ویرایش
مشاهده در حالت چیدمان
پیشنمایش موبایل
جستجو
شنبه 09 اسفند 1399
EN
.
صفحه اصلی
ملاقاتهای عمومی
فرآیند
حج تمتع و عمره مفرده
اطلاعيه ثبت نام حج تمتع
اطلاعيه تكميلي
فرآیند ثبت نام حج تمتع و عمره مفرده
اطلاعيه ثبت نام عمره مفرده
امنيت در سفر
توصيه هاي سفر
نقل و انتقال كارتهاي عمره
نقل و انتقال اسناد حج تمتع
راهنمای نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره مفرده
استعلام قبوض حج و اولویت اسناد عمره
عتبات عالیات
راهنمای ثبت نام در سامانه سماح
دفاتر/شرکتهای خدمات زیارتی
خدمات
سامانه میزخدمت سازمان
نظام نامه جامع منابع انسانی حوزه کارگزاری حج وزیارت
شناسنامه خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع
سامانه و خدمات الکترونیکی
خدمات حج و زیارت استان
تعرفه خدمات و هزینه اعزامها
بیانیه توافق سطح خدمات
بیانیه حریم خصوصی
نظرسنجی خدمات
سوالات متداول
جمع آوری الکترونیکی و تحلیل نظرات مردمی روی پیش نویس های قوانین و مقررات استانی دستگاه
فرم رای گیری برخط ( نظر سنجی ) خدمات
پشتیبانی افراد کم توان
ارتباط با ما
مديريت حج وزيارت استان
بعثه مقام معظم رهبري
مركز آموزش كارگزاران
چارت سازماني حج وزيارت استان
راهبرد مشارکت مصوب در تارنمای حج و زیارت خراسان جنوبی
گزارش عملکرد مدیریت حج وزیارت خراسان جنوبی
دستورالعمل بروزرسانی تارنما
راهبرد مشارکت مصوب در تارنمای حج و زیارت خراسان جنوبی
ارتباط با ما
/
راهبرد مشارکت مصوب در تارنمای حج و زیارت خراسان جنوبی
راهبرد مشارکت در تارنمای حج و زیارت خراسان جنوبی
«راهبرد مشارکت در پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان جنوبی»
پیرو برگزاری جلسه کمیته دولت الکترونیک مدیریت حج و زیارت خراسان جنوبی در تاریخ 98/08/06 اعلام می دارد:
پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان جنوبی در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.
هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.
در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان جنوبی برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان جنوبی تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
مي توانيد از طريق منوي تماس و صفحه پرسش و پاسخ ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.