(آرشیو نویسنده admin39ir)
آزمون معاونت آموزشی کاروان های عتبات عالیات عراق، در ساعت 16 روز جمعه مورخ 1398/2/6 همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی برگزار گردید.
در این آزمون 230 نفر از داوطلبین معاونت آموزشی کاروان های عتبات عالیات شرکت نمود...
2500 نفر از خراسان جنوبی به حج می روند.
معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت گفت: زائران حج تمتع باید قبل از سفر آمادگی های لازم را از نظر جسمی، روحی و معنوی داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید جواد ...
جلسه مدیران کاروان و مجموعه حج تمتع استان خراسان جنوبی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر مظلومی معاون بعثه مقام معظم رهبری در روز پنجشنبه مورخ 98/02/05 در محل سالن اجتماعات مدیریت حج و زیارت استان برگزار گردید.در این جلسه که آقای ابوا...
- 12 اردیبهشت 1398
- 1313
- 471
برگزاری جلسه آسیب شناسی و هم اندیشی عتبات در شهرستانهای استان
با توجه به تغییراتی که در ضوابط، دستورالعملها و فرایندهای اعزامهای عتبات عالیات عراق صورت پذیرفته است و وقفه ای که در اعزامهای عتبات در ماه مبارک رمضان بوجود آمده مق...
برگزاری نشست آموزشی و آسیب شناسی عتبات عالیات در شهرستان قائن
با توجه به وقفه صورت گرفته در اعزامهای عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی فراهم شده است تا واحد آموزش مدیریت حج وزیارت استان و شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی ...
دفتر چه سوالات آزمون جذب معاون آموزشی عتبات عالیات عراق مورخ98/02/06
برای در یافت دفترچه سوالات اینجا کلیک نمایید
«گزارش تصویری جلسه آموزشی و آسیب شناسی عتبات عالیات شهرستانهای فردوس،سرایان و بشرویه»
سازمان حج و زیارت به منظور فراهم نمودن بستری برای واگذاری یا دریافت اسناد حج تمتع، سامانه ای تحت عنوان "سامانه تشرف" به آدرس اینترنتی https://tasharof.haj.ir راه اندازی نموده است که واگذارکنندگان و دریافت کنندگان ا...
سازمان حج و زیارت با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و پاسخگویی و همینطور تسهیل فرآیند ثبت و پیگیری درخواست های مراجعین، سامانه ای تحت عنوان "میز خدمت سازمان حج و زیارت" را به آدرس اینترنتی https://mizekhedmat.haj.ir طراحی و...
مدیر کل دفتر بودجه ، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت از راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیکی و سامانه واگذاری اولویت تشرف حج تمتع برای متقاضیان خبر داد.
محمد تقی قادری مدیر کل دفتر بودجه ، تحول اداری و فناو...